onsdag 15 juni 2011

Något helt annat

Någon frågade i dag om jag hade resfeber. Kan man ha resfeber mot något som igentligen innebär att man kommer att vara tämligen utröttad i flera dagar? Jo det kan man nog, fast om jag vill kalla det resfeber vet jag inte.
Kan detta vara resfeber eller vad är det ?
I dag på jobbet tog jag och Helena hand om två kollegor från Avinor, därför hade jag kläder och skor i som jag tyckte passande valör och kulör.
I vanliga fall hänger jag av mig ytterkläder plus skor i kapprummet när jag kommer på morgonen. I dag blev det bara jackan eftersom jag skulle vara proper. När jag sedan skulle åka hem gick jag in i kapprumet och tog på mig jackan bytte "skor" och gick mot utgången, men något kändes galet. När jag tittade mot fötterna såg jag att jag hade arbetstofflorna på mig. Är detta ett bevis på resfeber eller ?
Undrar vilket ressällskap jag får på nattåget.

2 kommentarer:

  1. Det är ett typiskt tecken på resfeber! :)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr Greger, det är åldern. Lycka till på resan. Katarina (RMS)

    SvaraRadera